Veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Vraag: Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Antwoord: De gemiddelde levertijd bedraagt 7 -14 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent en de verzendkosten voor eigen rekening
nemen.
Vraag: De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!
Antwoord: In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via deze link.
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.
Vraag: Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dat?
Antwoord: Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.*
Ruilen en retourneren
Vraag: Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze retourneren?
Antwoord: Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour
sturen zonder opgaaf van reden.
Vraag: Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?
Antwoord: Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen
14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele
staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het
product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De
zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij
ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op je rekening staat.
>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<
Track & Trace
Vraag: Waar vind ik mijn Track & Trace code?
Antwoord: Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer in te voeren om je pakketje te volgen.
Vraag: De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?
Antwoord: Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.